

Moze nie bedzie to odpowiedz na Panskie klopoty wprost, ale wydaje mi sie
ze chyba Panskie klopoty zaczynaja sie i koncza w dobraniu ilosci pamieci do
obliczen. 138 funkcji bazy to raczej standardowe obliczenie w przypadku G94
i zwykle 3 megaslowa starczaja. W Panskim przypadku troche nie moglem
sie zorientowac o ile mega slow chodzi (10 czy 6?) ale zakladajac
ze G94 jest zainstalowany na Alphie w ICM, ktora ma zdaje sie 64 MB RAM
rezerwacja 10 Mslow musi zakonczyc sie kleska (10*8*1000000> 64 MB RAM).
Jesli mozna zadac pytanie: co za obliczenie wymaga az 10 MW pamieci,
ktorys rzad rachunku Mollera-Plesseta, czestosci? Powyzsze spostrzezenia
zakladaja ze slowo ma 8 bajtow, jesli wiecej (a tak jest na Crayach) to
jest jeszcze gorzej, bo w zakladanych 64 MB RAM mniej jest slow. 64 MB RAM to drugie 
zalozenie.
Serdecznie pozdrawiam i mam nadzieje, ze choc troche pomoglem
Marcin Wisiorowski
[email-masked] albo [email-masked]

**********
***************************
*******************************************************************************
			END OF FILE
*******************************************************************************
***************************
*********