Subject: CCL:PCM calculations..

From: "Jens Spanget-Larsen" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Oct 1997 16:46:17 +0100

Kaere Per-Ola Norrby,

jeg har med stor interesse laest dit svar til Qiang Cui vedroerende 
forskellige PCM-varianter.  Der refereres bl.a. til PCM/DIR af Tomasi 
et al. "in a recent CPL paper".  Denne artikel har undgaaet min 
opmaerksomhed, ligesom jeg heller ikke har set SCIPCM-artiklen af 
Frisch et al.  Jeg er bekendt med IPCM-arbejdet fra J.Phys.Chem. 100, 
16098 (1996) hvor der refereres til en fremtidig SCIPCM-artikel, og 
jeg kender PCM, IPCM, og SCIPCM fra Gaussian 94.

Kan jeg bede dig om at oplyse mig literaturreferencerne til Tomasi's 
og Frisch's nye arbejder?  

Mvh, Jens >--<
                             
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
JENS SPANGET-LARSEN          Phone:  +45 4674 2000  (RUC)
Department of Chemistry              +45 4674 2710  (direct)
Roskilde University (RUC)    Fax:    +45 4674 3011 
P.O.Box 260                  E-Mail: [email-masked]
DK-4000 Roskilde, Denmark    http://www.ruc.dk/dis/chem/psos/
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=